Vandmiljø Randers inviterer til konkurrence om det bedste Storkeengen-foto

25. juni indvier Vandmiljø Randers A/S og Randers Kommune officielt det nye klimatilpasnings- og naturområde, Storkeengen. I den forbindelse inviterer Vandmiljø Randers alle til at deltage i en fotokonkurrence med Storkeengen som motiv.

Til Pressemeddelelse I Forbindelse Med Fotokonkurrence

Af: Frank Pedersen

Vandmiljø Randers A/S markerer åbningen af Storkeengen 25. juni med en fotokonkurrence, hvor alle er velkomne til at deltage. Præmien til vinderen er et print på lærred i stort format af vinderfotoet samt et årskort til Randers Regnskov. Der vil ligeledes være præmier til nummer to og tre.

Det eneste krav til motivet er, at fotoet skal være taget i Storkeengen. Derudover er det kun fantasien, der sætter grænser, så vis os dit mest stemningsfulde, hyggeligste, sjoveste, naturskønne eller dramatiske øjeblik i Storkeengen.

Se faktaboksen og www.vmr.dk for konkurrencebetingelser.

Vinderen findes på stedet

Sidste frist for at indsende foto er mandag 10. juni klokken 10. Derefter vil en jury nominere fem finalister blandt alle indsendte fotos. De fem finalister vil blive præsenteret i forbindelse med åbningen af Storkeengen 25. juni, hvor alle har mulighed for at stemme på deres favorit, hvorefter vinderen samt nummer to og tre offentliggøres.

På Vandmiljø Randers’ hjemmeside - www.vmr.dk – og facebookside vil du desuden kunne se de fem finalister samt vinderne.

Sådan deltager du

Temaet for fotokonkurrencen er Storkeengen og motivet skal være derfra.

I udvælgelsen vil der blive lagt vægt på at motivet viser et af klimatilpasningselementerne i Storkeengen, hvilket vil sige: Diget, pumpestationen, Regnvandsbassinet ved Trinbrættet eller engområdet bag diget.

Er der mennesker med på fotoet, må de - af hensyn til gældende GDPR-regler - ikke kunne genkendes.

Du skal være fyldt 16 år for at deltage i konkurrencen.

Du deltager ved at indsende dit/dine foto til Vandmiljø Randers på e-mail: kommunikation@vmr.dk.

I emnefeltet skal du skrive Storkeengen.

I mailteksten skal du huske at skrive dit navn og telefonnummer, så vi kan komme i kontakt med dig, hvis du er blandt de heldige vindere.

Fotos kan tages med mobiltelefon eller kamera (anbefales).

Du skal indsende dit foto i en så høj opløsning som muligt, da det skal kunne printes i A3-format (300x420 mm i 300 dpi).

Indsendte fotos må ikke være skabt helt eller delvist ved hjælp af AI.

Der må ikke fjernes, tilføjes eller omformes elementer i fotoet.

Der må gerne laves en lettere billedbehandling af fotoet.

Sidste frist for at indsende foto er mandag 10. juni klokken 10.

Blandt de indsendte fotos udvælges fem finalister som gæster ved Storkeengens indvielse 25. juni kan stemme på.

Vinderen samt nummer to og tre offentliggøres under Storkeengens indvielse 25. juni og vil desuden få direkte besked.

Vandmiljø Randers forbeholder sig retten til at bruge indsendte fotos vederlagsfrit på tryk samt på Vandmiljø Randers’ hjemmeside og sociale medier.

Her kan du læse Vandmiljø Randers’ persondatapolitik